.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مصرف برق صرفه جویی کنیم ؛
هفته سخت برقی در مازندران / پرهیز از مصارف غیرضروری در ساعات پیک بار
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: باتوجه به استمرار این وضعیت و ماندگاری هوای گرم و همچنین تعطیلات سه روزه پایان هفته و حضور مسافران در استان پیش‌بینی ما این است که مصرف برق در هفته پیش‌رو به اوج خود می رسد.....
هفته سخت برقی در مازندران / پرهیز از مصارف غیرضروری در ساعات پیک بار

شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: باتوجه به استمرار این وضعیت و ماندگاری هوای گرم و همچنین تعطیلات سه روزه پایان هفته و حضور مسافران در استان پیش‌بینی ما این است که مصرف برق در هفته پیش‌رو به اوج خود می رسد.


به گزارش شمال نیوز، رضا غفاری باتوجه در پیش بودن گرمای هوا و وضعیت مصرف برق در استان مازندران ، اظهار کرد: هفته سختی را در پیش داریم که درخواست ما از مشترکان برق این است که همکاری خودشان را با شرکت توزیع برق مضاعف کنند.

وی افزود: گزارش‌ها حاکی از افزایش دما و استمرار آن در هفته آینده است که رطوبت و شرجی بودن هوای استان مازندران نیز مزید بر علت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: باتوجه به استمرار این وضعیت و ماندگاری هوای گرم و همچنین تعطیلات سه روزه پایان هفته و حضور مسافران در استان پیش‌بینی ما این است که مصرف برق در هفته پیش‌رو به اوج خود می رسد.

پرهیز از مصارف غیرضروری در ساعات پیک بار

وی با تاکید بر اینکه مشترکان برق استان مازندران از مصارف غیرضروری در ساعات پیک مصرف بپرهیزند، تصریح کرد: در ساعات پیک مصرف به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۷ باید به این مهم توجه شود و استفاده وسایل برقی پُرمصرف مثل لباسشویی، جاروبرقی، اتو، سشوار و ظرف‌شویی را به اوایل روز، اواخر شب یا روزهای تعطیل منتقل شود.

غفاری ابراز امیدواری کرد با صرفه جویی مردم تابستانی بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.